субота, 8 вересня 2012 р.

Ти тільки мрій...


Чуєш? Це осінь. Не така як зазвичай, вона чарівна і повна сподівань. Не знаю чому, але я ніколи не відчувала такої радості та легкості в цей період року. Серце якось  посеред вулиці несподівано завмирає. Воно тихенько шепоче десь вглибині твоєї душі: "Дихай. На повні груди. Ти живий."
 Новий погляд на світ. Новий погляд на неймовірно гарний Львів. Здавалось, все таке буденне, очікуване, нецікаве. Але все одно. Вулички міста наповнені романтикою і ароматом запашної кави. Кожна будівля промовляє до тебе, відкриваючи давно забуті таємниці та мрії. Десь впавший листочок, десь малесенький промінчик сонця, десь приємний спогад, десь погляд під новим кутом.

 Їдеш в трамваї і усвідомлюєш, що прекраснішого за це місто немає нічого! Ніщо не гріє душі так, як це роблять улюблені кав'ярні в центрі міста, де можна відпочити з друзями та поговорити про життя. На голову звалилося стільки натхнення, що пхай в кишені та тікай.
 А цей запах осіні. Затули очі, відкривши вікно. Вдихни Львів у повні легені. Забудь про негаразди. Є тільки тут і зараз. Цей запах (ні, не каналізації :)

 Це буде тяжкий рік. Буде і ЗНО, і випускний, і виснажливі додаткові заняття. Але я впевнена, що впораюсь. Так, трохи страшно, проте куди без цього? Я почала вже ходити на мову. Мені на наступну п'ятницю треба зробити біля 200 тестів, і найцікавіше, що я вже це виконала. Хочу вчитися і хочу вступити на омріяний факультет. І я це, мабуть, зроблю :) Будемо сподіватися на найкраще.


Немає коментарів:

Дописати коментар