середа, 1 жовтня 2014 р.

Закрите Товариство Гарячого Журфаку і Ко (частина 2)

Меланхолія іноді з’являється у ту мить, коли ти її зовсім не очікуєш.  Вона не завжди доречна, але коли  хтось зовсім ненавмисне і  тихенько награє по старих, запилених струнах спогадів мелодії минулого, немає сил боротися, і ти просто з головою пірнаєш у вирій емоцій. Зараз, мені здається, саме той момент, коли я маю дописати чергову частину так званого літопису Гарячого Журфаку і Ко.
На скільки ви пам’ятаєте, остання зупинка нашого потягу була на станції «Новий рік».  А далі що, запитаєте?  Чисельні посиденьки у Лігві, прогулянки, не такі вже систематичні посиденьки в «Пузатій хаті» та «Хот кафе», величезна кількість прогуляних пар і зимова сесія, що супроводжувалася десятками вбивств на Інститутській.  Усе ж, я вважаю, що революція зробила своє – вона нас з’єднала, скріпила і змусила змінити деякі погляди на життя. Ми годинами блукали в центрі міста, вивчали розгромлені вщент відділки міліції та спалені околиці військових частин, спілкувалися із львівським беркутом і намагалися не зриватися один на одного через постійно наростаючу напругу. Але головної символічної мети українці таки досягли: тирана повалено.  Все потроху стихало, похорон на похороні, снігові заметілі, вільна  пані Ю.
Моральне навантаження новин змушувало вимикати телевізор, щоб у черговий раз не розплакатися. У лютому, несподівано, Іван-Данило запропонував відсвяткувати його День Народження в місці не такому далекому від Львова – Басівці. Для більшості членів нашої компанії дім Тараса був чимось примарним, лише пунктом призначення, до якого чітко за розкладом ходять автобуси.
Сталося так, що це була одна з перших офіційних вечірок, на яку мене відпустили з ночівлею, а все завдяки старанням власника будинку. Щастить, коли твої батьки довіряють хоч комусь із твоїх друзів.

Наша невеличка компанія, що складалась з Марти, Стасіка і мене у той день страждала вдосталь. Перш за все, подарунок, що ми готували Іванові був готовий лише частково. Знаєте, як завжди це буває – все робиться в останній момент.  По-друге, неймовірний холод ледь не змусив нас передумати. Ми були за кілька кроків, щоб розвернутися і розійтись по домах, але врешті-решт автобус (із запізненням на годину ) таки приїхав.  До Тарасового будинку ми дістатися зовсім замерзлі і розлючені. Після цього випадку Стас затямив, що іноді варто мене слухати.  
Вечір святкування супроводжувався голосною музикою, beerpong’ом і великою кількістю неадекватної поведінки і розваг.  У той вечір сталося багато дивних і абсолютно нехарактерних ситуацій, але що вже поробиш. Значить так воно і мало бути.


Іван-Данило був жахливо задоволений своїм подарунком, особливо тією частиною, що привезла Оленка з Києва.  
На ранок ми всі шалено ненавиділи Лихача за його набридливу пісню  про Оленку, яка згодом перетворилась у повноцінне і неймовірно тепле привітання.
Вертаючись до Львова, межа міста здавалась лінією занурення у повсякденність, турботи і шалений ритм. 


Лютий ми провели відносно спокійно, хіба всі дуже сумували за нашою моделькою, яка полишила нас і поїхала заробляти гроші у далеку та прекрасну Японію.  Але найбільше за останній місяць зими мені запам’ятався День Святого Валентина, який ми відсвяткували у Лігві. Саме той день був створений  для Джу і Тасі, тому що так палко і пристрасно кульками при мені ще ніхто не бився.   
Та найскладніший час для всіх нас - це, безумовно, березень.  Чому?  Бо аж четверо людей народилося у цей місяць. Тож історія продовжується другими відвідинами Басівки. Не знаю, як після першого разу батьки Тараса дозволили нам знову з’явитися на порозі їх хати, але все ж таки це сталося. На скільки я пам’ятаю, тоді  нас було набагато більше, ніж завжди.  До нас нарешті доєднався Пристацький (що постійно пропускав вечірки з ночівлею), Соломія, а також Фесрнюсю…. (добре) Остап і Кіндер. Ніч тоді видалась і правда гарячою, варто тільки згадати кількість тестостерону в Бубліковій кімнаті (так, я говорю про напівоголені тіла, які з великим задоволенням знімала Мартуся на планшет і які так само палко терлися біля мене). Та, мабуть, розвагою вечора для нас став потішний Тася, що встиг наробити багато галасу, провести піар акцію Тараса перед його батьками, заснути і отримати величезну кількість укусів від пані Джуровської. Хоча не він один постраждав від її гострих зубів. 
Щодо подарунка, то він, як на мене, був досить практичним -  телефон Sigma (якщо хтось не знає – це щось на зразок старої нокії; ним можна навіть забити, якщо дуже постаратися).   Лягати спати у ту ніч було досить небезпечно, адже той, хто засинав відразу був розмальований, отож цілу ніч я провела на подвір’ї разом з Тарасом.
Наступним уродинником  була я, та розповідати майже немає про що. Я отримала свої подарунки і тішилась як дурна.  
Після мене у списку Днів народжень стояла Марта. Ми мали величезну проблему з тим, щоб придумати їй подарунок. Саме Стаканова постійно подавала креативні ідеї і втілювала їх у життя, але все ж таки я впоралась із цим надскладним завданням і за ніч майстерно склеїла 10 (якщо мені не зрадує пам'ять) шматочків торта.
 Найскладнішою, але у той самий час найемоційнішою подією для нас став квест, що ми підготували для Оленки. Загальна його тривалість, мабуть, 12 годин. Саме стільки часу нам знадобилося на те, щоб:
-          навчити жіночку у їдальні факультету журналістики  говорити англійською;
-          навчити мене рахувати номери будинків;
-          запакувати клейкою стрічкою всі подарунки;
-          зіграти в підставну мафію і змусити Оленку її ПЕРЕСЛІДУВАТИ;
-          порахувати цукор, понявкати і написати про нас всіх вірш;
-          проїхатися з Тарасами у трамваї під пісню «Шарік, я как і ти бил на цєпі»
-          вилізти до височезної труби за листом;
-          врятувати Джу;
-          вислухати пісню, яку написали наші хлопці;
-           викрасти Оленку і подарувати їй нашу величезну фотографію;
-          Тощо

 Говорити про це можна багато, але фотографії і відео зроблять це набагато краще за мене.
У кінці місяця на нас чекала величезна подія – святкування «Потрійного щастя» на Бандери 9а. І знаєте що? «Все, чого я не пам’ятаю, я не робила,» - сказала одна розумна дівчина. Від коментарів я утримаюсь, адже кому потрібно, той  і так все знає. Після Бандери,  мабуть, і почались всі наші проблем, але знаєте, було направду весело.

Ми досі не знаємо, хто це 


Іноді сумую за вами, придурки.
І дуже вас люблю
Чекайте на третю частину.

Ваша ДейДаша  

Немає коментарів:

Дописати коментар