понеділок, 31 грудня 2012 р.

2012 - це лише чотири цифри


На вулиці сонце, ніякого снігу. Новий Рік, панове. Святковий настрій всіма можиливими засобами знищили. До цього треба мати особливий талант, я вважаю. Проводжаю цей рік українською, а чому би і ні?
Сталося багато різних приємних і не дуже ситуацій. І щось мені не до кінця віриться,  що далі інше життя. Новий і неосяжний світ. Хто знає, що чекає нас десь там у майбутньому. Як писала Маланка, ніщо не вічне. З одного боку - шкода, а з іншого...
Цей рік подарував багато друзів і надзвичайну кількість спогадів, які я буду зберігати у своєму серденьку до кінця життя.
У майбутнє йду з образами і певними висновками. Я не шкодую ні про що. Всі сварки особисто для мене  є виправданими. Я люблю тих людей, які декому можуть здаватися "поганими". Вони набагато кращі.
Не вірю, що так швидко проминув час. Я поповнила список інтернет-друзів в особі Влада, до якого встигла так нічогенько звикнути. Хоча те стерво мене часто засмучує. Але ніби тільки вчора познайомилися.
Я вдячна нашому розумнику Олексію, за вражаючий подарунок. Здається, що вже нічого не може вразити, але є такі щирі речі. Чекаю на тебе у Новому році, малий. Приїзди до нас на канікулах.
Тішуся, що маю таке весняне щастячко, яке досі мене тішить і дарує тепло всередині. Без нього той рік взагалі був би не таким.
Приносить мені не аби яке задоволення спілкування з новим пф.
Час плине, а зміни йдуть. У лютому в мене буде сестричка, чому я не можу натішитися ^_^
Не пишеться мені, на жаль. Всім гарних свят і пречудового Новорічного настрою.
Я вас люблю.
Сподіваюсь, Новий Рік в Маланки пройде добре

З найкращими побажаннями
останній раз у цьому році.
Ваша ДейДаша



Немає коментарів:

Дописати коментар