неділя, 1 вересня 2013 р.

Відповіді


Хотіла я сьогодні написати щось  відверте і огидне,  але не виходить. Образи, що вимальовувалися цілий день зараз загасли і не бажають про себе нагадувати.
Осінь. Привіт, ми сумували за тобою, давно не бачились. Будеш цього року знущатися з мене? Чи зробиш щасливою, раз на сто років?  Відверто кажучи, восени ніколи не буває добре. Завжди якісь тотальні розчарування  (хоча з розкладом пар мені шалено пощастило) в людях.
Добре те, що Сартр підходить під вологий та  меланхолійний настрій. В мене червоніють щоки і паморочиться в голові. Мабуть, якась падлюка злісно мене матюкає і ненавидить. Тобі також привіт.  
Призову каву із попереднього повідомлення я мала велике задоволення вчора розпити разом із Дарієм.   Давно вже не мала таких приємних посиденьок під кривою липою.  Дякую за гарно проведений час.  
Розмови про моралістів, «так треба» і обов’язки змушують мене останнім часом багато думати. Бо я граю за правилами суспільства, які мені бридкі.  


Треба ненавидіти.

Треба захищатися.

Треба забути.

Не треба знов робити перших кроків  назустріч.

Чому так тяжко бути відвертим із собою? Через те, що твою відвертість ніхто не оцінить. Навіть ти сам. Скажи все, що в тебе на душі друзям, коханим. Їм байдуже, вони розсміються тобі в обличчя і з чим ти залишишся?  Всі давно про все забули і не хочуть рухатись .  Н і к у д и.   Краще брехати і отримувати від цього ілюзорне, але задоволення.

Літо завершилося. Розпалася нова «компанія». Не бути нам в такому складі на баскетболі, не ходити так само гуляти. Люди міняються і знаходять нові цілі. Мушле, ти де, я за тобою сумую?
Отже повернемося до кави. Приблизно п’ять людей намагалися виграти мій скромний приз, але здогадатися, де брехня – не вдалося нікому. Розбираємо. 

1.       «Причиною вибору подібного створіння стала його самотність та виваженість» - ця «самотність» і є брехнею. Кит став символом через пісні, які я слухала останнім часом.
2.       «Я вважаю, не можна закриватися у собі» - якщо  я не помиляюсь, хтось писав про це в коментарях. Людино, знімаю перед тобою капелюха. Ти абсолютно права. Я підтримую таких людей. Згадайте, як часто мені самій доводилося ховатися у мушлю під час сварок чи поганого настрою.
3.       «Не шкодувати за минулим » - усе брехня, всі здогадалися.
4.       «Важливі бажання тільки близьких, на свої варто  забити» - я вважаю, що подібний підхід до справи неправильний. Хоча, постійно так роблю.
5.       «Це не через власний егоїзм» -  саме через егоїзм я хотіло приємно провести час. І мені це вдалося. 

Робимо висновки, як добре ти знаєш мене, любимий читачу?
Починай осінь.  Починай (продовжуй) свої історії. Слухай.
На моєму телефоні занадто мало пам’яті. Сідаю виділяти фотокартки.
Мені набридли ці війни і ламання іграшок.
Я хочу ніжності
З першим днем двітисячітринадцятої  осені

Твоя
ДейДаша

Немає коментарів:

Дописати коментар