четвер, 22 серпня 2013 р.

У хмарах під літаками


- На сьогодні домінування вистачить.
- Якщо я з тобою погоджусь, буде виглядати, ніби ти все ще домінуєш. Тому ні, недостатньо.
- Тобто, ти кажеш, щоб я далі домінувала, при тому, що не хочеш бути задомінованим.
- Якось так.  
- Це якось не логічно.
- Ну, бо, якщо я погоджусь, що варто закінчувати це домінування, то я буду підпорядковуватись.
- Я вважаю, що це замкнене коло 
- Ні, бо я не підпорядковуюсь тобі 
- Тоді, не вважаю
Це тотально замкнуте коло! Це глухий кут!


Часто буває таке, що спочатку не розумієш цінності певної речі чи людини. Але час від часу, в особливі, моменти приходить  усвідомлення  того, що це твій черговий скарб. Людина – всесвіт: із своїми планетами, Сонцем та супутниками.
Вдалося мені влітку отримати таке цінне надбання. Мабуть, раптове знайомство в парку стало не таким уже і одноразовим,  а початком нової історії із новим персонажем.
Сьогодні, на мою думку, видався надзвичайний день. Такого не було раніше та й навряд чи повториться коли-небудь. Затишно та спокійно.
Зазвичай говорити на відверті  та особисті теми тяжко. Особливо з людьми, з якими знайом не так довго.  Звідки ти знаєш, чи потім не стануть з тебе глузувати у телефонних розмовах, чи не використовуватимуть проти тебе гостроту необдуманих слів, чи втече ця незвідана людина під час шторму, як останній щур. Але потрібно одне – рухатися вперед і довіряти.
Глибина та розсудливість притаманні цій загадковій особистості, чесно кажучи, мене досить часто лякають. Як можна замислюватися над такими проблемами.  Інше запитання – навіщо?
 Тим не менше, кожні дві години над нами здіймались літаки під рядки старих, до дірок заслуханих пісень.  З кожною хмариною холод відчувався трошки більше,  але зіпсувати наше маленьке свято  їм аж ніяким чином не вдалось.
Я дуже рада, що познайомилась з тобою  досить близько саме зараз.  У деяких випадках мені соромно тільки перед тобою. Можливо, тому, що всім абсолютно начхати на мої необдумані вчинки. Але ти мене свариш. І я дуже вдячна.
На даху в нас були свої спогади, але потім це стане також приємним спогадом. Я тебе полюбила, як щось рідне.
Усе буде просто чудово і всі проблеми колись зникнуть,  мій класний нєвєбічєський любовник :*

Немає коментарів:

Дописати коментар