вівторок, 13 серпня 2013 р.

I get lost in my mind


Я не хочу думати російською. Хоча, кому я брешу? Я не хочу думати взагалі. Жодної хвилини. Мені більше подобається дуріти, страждати від шаленої спеки, мріяти про холодну водичку, майбутнє навчання в університеті.

Здається, що під час заходу сонця зникає мій оптимізм. Якось все взагалі набридає, хочеться ненавидіти всіма клітинами свого тіла... когось (?). 

Я хочу втекти десь подалі звідси. Або покататися з кимось на передостанньому трамваї. З кінцевої до кінцевої. Щоб вогники міста палахкотіли в такт до музики.

Чому люди, які так потрібні в такі моменти зараз знаходяться так   д а л е  к о?!  Навіть ті, хто зазвичай під боком. 

Не можу писати.
Не можу думати.
В четвер, ввечері, мабуть вирушаємо на ЗАХІД. Бо курча, не можна так…




Немає коментарів:

Дописати коментар